فرش قيطران فرش قيطران .

فرش قيطران

خريد فرش نايين


فرش نايين

نايين از قديم الايام يكي از مراكز مهم بافت فرش به حساب مي آمده است به همين خاطر با گذشته زمان هاي بسيار نقشه نايين شناسنامه بسياري از فرش ها شده است و كلاً اين نقشه ها به نام نايين شناخته مي شود. فرش نايين با پرز هاي كوتاه و ظرافت خاص نسبت به فرش هاي ديگر توانسته جايگاه خوبي در خانوادههاي ايراني و حتي در جهان داشته باشد. بسياري نقشه نايين را الزاماً طرح فرش لچك و ترنج ميدانند ولي طرح لچك و ترنج مشخصا براي نايين نمي باشد و بسياري از طرحهاي افشان با اسليمي هاي خاص نيز جزو فرش هاي نايين دسته بندي مي شوند. طرح هاي خشتي و شكارگاه نيز جزو طرح هاي اصيل نايين هستند.

در ادامه:

  • مشخصات فرش نايين چيست
  • فرش نايين كاشان
  • فرش ماشيني طرح نايين كرم
  • فرش ماشيني طرح نايين سرمه اي
  • فرش ماشيني طرح نايين گردويي
  • شانه و تراكم فرش نايين كاشان
  • قيمت فرش نايين
  • خريد فرش نايين

مشخصات فرش نايين چيست

فرش نايين با طرح هاي اصيل و گلهاي شاه عباسي ظريف و اسليمي هاي منحصر به فرد چه در طرح هاي لچك و ترنج و چه طرح هاي افشان خود معروف است. فرش هاي خشتي نايين كه ميتوان ردپاي اسليمي و شكار را در آن به سادگي ديد از مشخصه هاي خشتي نايين مي باشد. اكنون فرشهاي دستباف نايين با طرح هاي خاص و پرز هاي كوتاه جاي خود را به فرش ماشيني با طرح هاي نايين داده است كه توانسته به خوبي جايگاه فرش دستباف را به دست آورد. با توجه به هزينه هاي فراوان براي فرش هاي دستباف نايين اكنون كارخانه هاي كاشان توانستند به راحتي توجه مشتريان را جلب كنند.

خريد فرش نايين

فرش نايين كاشان

كاشان فرش هاي بسيار زيبا و خاص با نقشه هاي نايين طراحي و بافته و وارد بازار كرده است. فرشهاي با شانه هاي متفاوت فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه همچنين با تراكم هاي متفاوت و قابل توجه و طرح هاي متناوب و رنگ هاي به روز در كارنامه شهركاشان ثبت شده است. فرش كاشان توانسته توجه بسياري از خانواده هاي ايراني را جلب نمايد. سعي داشته ايم كه رنگ هاي پرفروش نايين و طرح هاي زيباي فرش نايين را در زير به اختصار معرفي كنيم.

فرش ماشيني طرح نايين كرم

اين فرش كرم با جنس اكروليك مناسب براي سالن هاي كوچك و كم نور مي باشد، فرش افشان نايين همراه با رنگ كرم مي تواند حتي در بزرگتر نشان دادن محيط به شما كمك نمايد. البته ما طرح هاي اصيل لچك و ترنج كرم را نيز به شما پيشنهاد مي كنيم فرش خشتي كرم رنگ نيز در دكوراسيون مدرن و سنتي قابل توجه مي باشد.

فرش ماشيني طرح نايين سرمه اي

رنگ سرمه اي جز رنگ هاي سرد مي باشد كه از رنگ هاي اصيل استفاده شده در فرش است. اين فرش سرمه اي شيك حس اعتماد به نفس و اقتدار خوبي در منزل ايجاد كرده است. فرش طرح نايين سرمه اي افشان و لچك و ترنج و خشتي با شانه و تراكم مورد نظر شما در هايپر فرش موجود مي باشد.

فرش ماشيني طرح نايين فيلي

فيلمي جزو رنگهاي روشن اما چرك تاب مي باشد كه كساني كه به دنبال فرش روشن و در عين حال چرك تاب مي باشند اين زمينه رنگ را انتخاب ميكنند.

فرش ماشيني طرح نايين گردويي

رنگ گردويي ميتواند حالت امنيت و گرما را به محيط القا كند و ميتواند به عنوان يك فرش چرك تاب كه با اكثر مبلمان چوبي يا رنگ چوب ست مي شود، در دكوراسيون استفاده شود. اين فرش گردويي با طرح هاي نايين افشان و لچك و ترنج در كارخانه هاي كاشان بافته شده و در دسترس شما قرار گرفته است.

خريد فرش نايين

شانه و تراكم فرش نايين كاشان

  • فرش هاي طرح نايين با شانه و تراكم هاي مختلف در دسترس مشتريان قرار گرفته است. از جمله اين شانه و تراكم ها مي توان به موارد زير اشاره كرد.
  • فرش 1500 شانه با تراكم 4500 : اين فرش از لحاظ ظرافت از همه فرش ها ظريف تر مي باشد و از لحاظ قيمت نيز گران تر است.
  • فرش 1200 شانه با تراكم 3600 : اين فرش نيز فرش ظريف با تراكم ايده آل مي باشد و از لحاظ قيمت تقريباً روبه بالا است.
  • فرش 1000 شانه با تراكم 3000 : اين فرش از لحاظ ظرافت از 700 شانه ظريفتر ولي قطر پرز بيشتري دارد و از لحاظ قيمت نيز ايده آل مي باشد.
  • فرش 700 شانه با تراكم 2550 : اين فرش ضخامت بيشتر و ظرافت كمتري نسبت به فرش هاي ديگر دارد و اصولاً از لحاظ قيمت نيز قيمت مناسبتري دارد.
  • فرش 700 شانه با تراكم 2100 : فرش 700 شانه با ضخامت بيشتر و ظرافت كمتر نسبت به تراكم هاي بالاتر و همچنين فرش مناسب و ارزان قيمتي ميباشد كه ميتواند با كيفيت مناسب و قيمت مناسب در منزل شما بدرخشد.

قيمت فرش نايين

فرش ۱۵۰۰ شانه نايين با قيمت بالاتر و فرش ۷۰۰ شانه با قيمت كمتر در هايپر فرش در طرح ها و رنگ هاي مختلف موجود ميباشد كه ميتوانيد براي دريافت قيمت فرش به سايت هايپرفرش مراجعه كنيد.

خريد فرش نايين

يكي از فروشگاه هاي اينترنتي معتبر هايپر فرش مي باشد كه با دارا بودن نماد الكترونيك و نماد ثبت ملي و خدمات مناسب توانسته اعتماد و نظر مشتريان را به خود جلب كند. شما مي توانيد براي خريد فرش نايين با اطمينان از كيفيت و قيمت فرش خود را از هايپر فرش تهيه كنيد و از تضمين قيمت و كيفيت آن برخوردار باشيد.


برچسب: قيمت فرش، خريد فرش، قيمت فرش ماشيني، خريد فرش ماشيني، خريد اينترنتي، خريد اينترنتي فرش، فرش ماشيني، خريد اينترنتي، فرش جديد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۳:۲۵ توسط:يوسفيان موضوع: نظرات (0)

خريد فرش پتينه

فرش پتينه چيست؟


فرش پتينه يا وينتج فرش كهنه نمايي مي باشد كه با روش‌هاي مختلف بافت و عرضه مي‌شود. زيباترين فرش هاي پتينه را با قيمت و كيفيت مناسب در هايپرفرش براي مشتريان و زوجهاي جواني كه به دنبال فرش ساده و زيبا هستند به نمايش گذاشته ايم. فرش هاي پتينه ارزان كه مناسب اتاق خواب و آشپزخانه مي باشد در هايپرفرش نيز موجود مي باشد.

در ادامه:

  • كيفيت فرش پتينه
  •     تفاوت فرش پتينه و فرش وينتج
  •     فرش پتينه كاشان يا مشهد
  •     فرش پتينه براي جهيزيه عروس
  •     خريد فرش پتينه
  •     قيمت فرش پتينه
  •     فرش پتينه ارزان

    رنگبندي فرش هاي پتينه


با پيشرفت هنر در همه زمينه ها و با نياز به فرار از تكرار، اولين تغيير ها هميشه در هنر ها اتفاق مي افتد. نقاشي يكي از اولين هنرها بود كه پتينه را به صورت جدي تجربه مي‌كرد. نقاشي هاي حالت ابر و باد و از اين دست طرح‌ها توانسته بود جايگاه خوبي را در بين هنر دوستان قرن ۲۱ باز كند و كم كم اين تغيير و تحول فقط توانست جايگاه خوبي پيدا كند كه در اكثر هنرها باعث پيدايش آثار نو و بكر شد. از قديم الايام نيز فرش با تغيير در هنر مخصوصاً نقاشي دستخوش تحولات جديدي مي شد.

فرشهاي كهنه دستباف كه از قديم نسل به نسل چرخيده بودند حتي اگر دچار پارگي يا ساييدگي مي‌شدند ارزش بيشتري براي صاحبانشان داشتند. شايد فكر وارد شدن اين گونه طراحي به صنعت فرش سالها پيش تر از اين خورده باشد، اما اولين بار در فرش ماشيني اعمال شد. اكنون با پيشرفت هنر و وارد شدن اين گونه هنر به زندگي روزمره مردم فرش پتينه نيز جايگاه خود را در بين خانواده‌ها به دست آورده است. بسياري از مردم دنبال فرصتي هستند كه دكوراسيونهاي تكراري كه سالهاي زيادي با آن سر كردن را كنار گذاشته و به سمت دنياي جديد و مدرن بروند.

فرش پتينه

كيفيت فرش پتينه


فرش پتينه با كيفيت ها و قيمت هاي مختلف در حال حاضر در حال عرضه ميباشد. فرش پتينه اكريليك با بالاترين قيمت و بهترين كيفيت مناسب براي سالن و مكان‌هايي كه پاخور زيادي دارد با طراحي هاي ساده و شيك و با استفاده از تركيب رنگ كمتري بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. در برخي از فرش ها علاوه بر نخ اكريليك هاي ديگري مانند پلي استر به كار رفته كه مقدار كمي پلاستيك داشته و مناسب براي اتاق خواب و مكانهاي كم رفت و آمد مي باشد. همچنين از لحاظ قيمت ارزان تر از فرش اكريليك ميباشد. در نهايت اين شما هستيد كه كيفيت فرش خود را نسبت به بودجه و مكان استفاده تعيين ميكنيد.

تفاوت فرش پتينه و فرش وينتج

تفاوت چنداني بين اين دو فرش وجود ندارد هر دوي اين فرش، فرش هاي كهنه نمايي مي باشند كه با طرح ها و جنس هاي مختلف در بازار موجود مي باشند. پتينه يك كلمه انگليسي به معني سطح خارجي و وينتج يك كلمه فرانسوي به معناي عتيقه مي باشد.

اولين فرش به خاطر سادگي و استفاده از رنگ هاي كم بسيار مورد توجه كشورهاي ديگر قرار گرفته است به خاطر همين اصولاً اين فرش ماشيني، فرش صادراتي مي باشد. براي ايجاد حالت پتينه در فرش هاي صادراتي از پودر سفيدگري استفاده ميشود چون هزينه هاي زيادي دارد. اصولاً سه كشور تركيه، ايران و هندوستان در توليد فرش كهنه نما دستي بر آتش دارند كه هر كدام به سبك و سياق و پيشينه فرهنگي خود طراحي و رنگ آميزي كرده اند. پتينه يا وينتج در شانه و تراكم هاي مختلف در هايپرفرش موجود مي باشد.

فرش پتينه در طرح هاي مختلف فرش افشان، فرش لچك و ترنج، فرش خشتي، فرش نايين، فرش تلفيقي بافته مي شود.

فرش پتينه كاشان يا مشهد

كاشان يكي از مراكز مهم توليد فرش از قديم‌ الايام بوده و هست. شركت فرش ماشيني كاشان با ۴۰ سال قدمت و صادرات در زمينه فرش پتينه مي تواند با تجربه ترين در اين زمينه باشد. با توجه به اينكه كشورهاي خارجي از طرح هاي ساده با پرزهاي كوتاه بسيار استقبال كرده بودند شركت فرش ماشيني كاشان اقدام به توليد و صادرات اين فرش سال‌ها پيش نمود. از برندهاي معتبر فرش كاشان مي توان به فرش قيطران، فرش ساتراپي، فرش محتشم، فرش پامچال، فرش الماس كوير، فرش زرتشت مي باشد.

خريد فرش پتينه

فرش پتينه براي جهيزيه عروس

با توجه به اينكه بسياري از نسل جوان به دنبال فرش ها و رنگ هاي ساده تر و خنثي تري هستند فرش پتينه توانسته پاسخگوي نياز بسياري از زوج هاي جوان باشد. سادگي اين فرش ها براي ست كردن و ديزاين به روز مي‌تواند كمك شاياني براي خريد جهيزيه داشته باشد. فرش هاي پتينه اكريليك گزينه مناسبي براي جهيزيه مي باشند. فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه پتينه با ظرافت خاص و تراكم بالا در هايپر فرش موجود ميباشد. فرش هاي پتينه اكريليك پلي استر نيز با قيمت هاي مناسب براي اتاق خواب و اتاق بچه و همچنين آشپزخانه مي تواند زيبايي منزل شما را دوچندان كند. فرش پتينه در پالت هاي رنگي مختلف از جمله فرش كرم، فرش فيلي، فرش سرمه اي، فرش گردويي توليد مي شود.

خريد فرش پتينه

شما ميتوانيد خريد فرش پتينه خود را از هايپر شدن تهيه كرده و با خيال راحت از تضمين كيفيت و قيمت آن بهره مند شويد. فرش پتينه اكريليك در شانه و تراكم هاي مختلف با طراحي هاي به روز مي‌تواند مناسب ترين گزينه براي دكوراسيون منزل شما باشد.

قيمت فرش پتينه


قيمت فرش ماشيني پتينه بسته به نوع نخ و شانه و تراكم متفاوت مي باشد بيشترين قيمت براي نخ اكريليك با شانه و تراكم ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ و كمترين قيمت براي فرش هايي با نخ هاي ويسكوز و غيره مي باشد كه مناسب اتاق خواب و آشپزخانه است.

فرش پتينه ارزان

فرش هاي پتينه ارزان فرشهاي مي باشند كه نخ مورد استفاده در آنها ۱۰۰% اكريليك نيست و مناسب براي مكان هايي در منزل مي باشد كه رفت و آمد زيادي نباشد. اين فرش ها از نخ هايي توليد مي شود كه به هر حال مرغوبيت نخ اكريليك را ندارد اما به دليل خاص بودن و ارزان بودن در سبد خريد خانوار ايراني جايگاه خوبي پيدا كرده است.
انواع رنگ بندي فرش پتينه

فرش پتينه طوسي

رنگ طوسي كه شامل رنگهاي فيلي، دودي و خاكستري است، جزو رنگهاي خنثي محسوب مي‌شود. در چند سال گذشته رنگ فيلي و طوسي بسيار مورد استقبال قرار گرفته و جزو رنگ هاي جديد و پالت رنگي جديد فرش ماشيني مي باشد. اين رنگ به همراه طرح پتينه بسيار مورد استقبال بوده و جذابيت فوق العاده اي نيز دارد. اين فرش مدرن مناسب دكوراسيون هاي مدرن امروزي است. فرش طوسي را به راحتي مي توانيد با تناژهاي مختلف رنگ طوسي، گلبهي، آبي فيروزه اي، طلايي، سفيد، كرمي، شيري و سرمه‌اي ست كنيد.

فرش پتينه قرمز

فرش پتينه قرمز يا همان لاكي براي دكوراسيون هاي سنتي بسيار كاربرد دارد. رنگ قرمز محيط خانه را شاد و پر انرژي نشان مي دهد. فرش پتينه قرمز را مي توانيد با مبلمان خاكستري تيره، سرمه اي، مشكي، كرم، و يا همان رنگ قرمز ست كنيد.

فرش پتينه

فرش پتينه زرد

رنگ زرد رنگي قوي و احساسي مي باشد و نشان دهنده قدرت و انرژي بسيار است. وقتي اين رنگ پر انرژي با طرح پتينه تركيب شود محيط خانه را بسيار زيبا و پر انرژي نشان مي دهد. رنگ زرد در فرش هاي پتينه بيشتر با رنگ فيلي خاكستري تركيب مي شود و با مبلمان كرم، فيلي، طوسي خردلي، سرمه اي و مشكي به راحتي ست ميشود. بهتر است در مبلمان از رنگهاي تركيبي استفاده كنيم، به صورتي كه رنگ زرد يا خردلي به‌عنوان رنگ كوسن‌ها استفاده شود. براي فرش آشپزخانه از اين فرش پتينه و تركيب رنگي طوسي خردلي بسيار استفاده مي شود.

فرش پتينه كرم

رنگ كرم جز رنگ هاي خنثي محسوب مي‌شود و تركيب رنگي بسيار گسترده‌اي دارد. رنگ‌هايي مانند نباتي، استخواني، خاكي، بژ، شيري جزو رنگهاي كرمي محسوب مي‌شود و القا دهنده احساس اعتماد و امنيت مي باشد. رنگ كرمي محيط خانه را بزرگتر و دلباز تر نشان مي دهد و بسيار مناسب منازل كوچك ساختماني مي باشد يا جاهايي كه نور كافي ندارد. رنگ كرمي همراه با فرش پتينه فرش بسيار زيبايي را به ارمغان آورده است. فرش هاي پتينه رنگ كرمي بيشتر با رنگهاي فيلي و تناژ خاكستري همراه شده است. فرش كرمي با رنگهاي گلبهي، صورتي، صورتي كثيف، خاكستري، آبي فيروزه اي، طلايي، فرش سرمه اي و اگر تركيب با رنگ فيلي باشد با رنگ سفيد هم ست ميشود.


برچسب: فرش قيطران، فرش ماشيني، خريد فرش قيطران، هايپرفرش، خريد اينترنتي فرش، خريد اينترنتي، خريد فرش،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۷:۱۰ توسط:يوسفيان موضوع: نظرات (0)