فرش قیطران فرش قیطران .

فرش قیطران

جدیدترین طرح فرش ماشین، فرش افشان

فرش افشان

کارخانجات تولید کننده فرش در کاشان ، هر ساله تنوع بسیار زیادی از فرشهای طرح افشان را تولید مینمایند که در صفحه بالا تعدادی از فرش های طرح افشان تولید شده در کارخانجات فرش کاشان نمایش داده شده است.


قیمت فرش کاشان طرح افشان

قیمت فرشهای طرح افشان با توجه به شانه ، تراکم و تولید کننده آن ، دارای قیمتهای متفاوتی میباشند. کلیه فرش های طرح افشان ارائه شده در هایپر فرش دارای بالاترین کیفیت فرش در ایران و به بهترین قیمت خدمت هموطنان ارائه میگردد. هایپر فرش در تلاش برای ارائه با کیفیت ترین فرشهای ماشینی با قیمت درب کارخانه و قیمت مصوب میباشد.

فرش افشان


خرید فرش کاشان طرح افشان

ما در هایپر فرش در تلاش برای ارائه تنوع بالایی از فرش افشان با رنگبندی های متفاوت و تراکم و شانه متفاوت برای مشتریان میباشیم تا مشتریان گرامی بتوانند علاوه بر سهولت انتخاب، بر اساس بودجه مورد نظرشان، فرش مورد پسند خود را به بهترین قیمت خریداری نمایند. همچنین توجه نمایید که در هایپر فرش کلیه سفارشات به صورت رایگان و با ضمانت نامه کتبی خدمت مشتریان ارسال میگردد.


پرفروشترین طرحهای فرش افشان

انتخاب پر فروشترین فرش افشان در ارتباط مستقیمی با انتخاب یک فرش توسط مشتریان میباشد. با توجه به موضوع ذکر شده ، فرش الماس کویر طرح افشان با توجه به شباهت بسیار زیاد این طرح به فرش دستبافت و استفاده از رنگ و طرحهای استفاده شده در فرش های دستبافت، یکی از پر فروشترین فرشهای 700 شانه افشان میباشد. پس از آن اکثر زوجهای جوان فرش الماس کویر طرح افشان کد 1229 را به عنوان یکی از زیباترین و ظریفترین فرشهای افشان انتخاب میکنند. استفاده از گلهای صورتی و رنگهای ملیح یکی از دلایل استفاده این فرش توسط عروس و دامادها میباشد.


خرید اینترنتی فرش افشان

ما در فروشگاه اینترنتی هایپر فرش به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در تلاش برای ارائه بهترین بستر به منظور مشاهده، مقایسه و خرید فرش طرح افشان بوده ایم. به این منظور مشتریان گرامی میتوانند به راحتی طرح فرش خود را انتخاب و سپس خرید نمایند. و ما در هایپر فرش تضمین مینمایم کلیه سفارشات در کمتر از 24 ساعت ارسال گردد.


فرش افشان گل برجسته

بر خلاف اکثر فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه افشان که به صورت گل برجسته بافت میگردند، تعداد محدودی از فرشهای 700 شانه افشان به صورت گل برجسته بافت میگردند. از جمله فرشهای افشان گل برجسته 700 شانه میتوان به فرش افشان قیطران طرح فرناز اشاره نمود که علارقم 700 شانه بودن این فرش، این فرش به صورت گل برجسته بافت گردیده است. از طرفی اکثر فرشهای 1200 شانه افشان و 1500 شانه افشان به صورت گل برجسته و از جنس اکریلیک هایبالک میباشند. که از این جمله میتوان به فرش 1200 شانه قیطران طرح افشان به نام گوهر یا فرش 1500 شانه ساتراپی طرح افشان به نام گلساران اشاره نمود.


مشخصات فرش طرح افشان

فرش طرح افشان با کیفیتها و مشخصات متفاوت ارائه میگردد که در ادامه به صورت کلی توضیحاتی در مورد ویژگی های متفاوت فرش افشان ارائه میگردد


???? فرش افشان 1200 شانه

این مدل طرحهای افشان دارای ریز بافتی بیشتری نسبت به فرشهای 700 شانه و 1000 شانه بوده و ضخامت کمتری هم نسبت به فرشهای 700 شانه و 1000 شانه دارا هستند.


???? فرش 1500 شانه افشان

این فرشها با جدیدترین تکنولوژی تولید فرش در ایران طراحی شده اند و بسیار ریز بافت و ظریف میباشند. فرش های افشان 1500 شانه دارای کمترین ضخامت نسبت به سایر فرش های 700 شانه ، فرش 1000 شانه و 1200 شانه میباشند.


???? فرش 700 شانه افشان

فرشهای 700 شانه افشان دارای ضخامت بیشتری نسبت به فرش های 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه میباشند و به نسبت قیمت کمتری نیز دارند. به صورت کلی با توجه به ضخامت فرشهای 700 شانه افشان، این فرشها به افرادی که تمایل به دراز کشیدن یا نشستن روی فرش خود را دارند بیشتر پیشنهاد میگردد.


برچسب: قیمت فرش، خرید فرش، قیمت فرش ماشینی، خرید فرش ماشینی، خرید اینترنتی، خرید اینترنتی فرش، فرش ماشینی، خرید اینترنتی، فرش جدید،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۳۷ توسط:یوسفیان موضوع: نظرات (0)