فرش قيطران فرش قيطران .

فرش قيطران

خريد فرش 1500 شانه

با توجه به تفاوت سليقه افراد، به قطع نميتوان فرشي را به عنوان زيباترين و بهترين فرشهاي 1500 شانه كاشان 1400 معرفي نمود. ولي با توجه به ميزان فروش طرحهاي متفاوت ميتوان بر اساس پر فروشترين فرشهاي 1500 شانه ، زيباترين يا بهترين فرش ماشيني 1500 شانه توليد شده را معرفي كرد. در ادامه زيباترين فرشهاي 1500 شانه بر اساس رنگبندي متفاوت و بر مبناي ميزان فروش آنها معرفي گرديده است.
خوشحال ميشويم بدانيم بر اساس نظر شما كدام طرح زيباترين فرش 1500 شانه ميباشد.

 

زيباترين و بهترين فرشهاي 1500 شانه



فرش 1500 شانه طرح چهلستون، تلفيقي از دو طرح سنتي و ساخت طرحي نوين


فرش 1500 شانه طرح چهلستون : طرح چهلستون از بهترين فرش 1500 شانه دستباف گونه فرش ساتراپي ،با تراكم 4500 مي باشد كه بسيار ظريف و خوش نقش است. در اين طرح خشت هايي با طرح هاي جذاب با اصولي خاص و رنگبندي عالي در كنار هم قرار دارند كه به ترنجي بزرگ وسط وصل مي شوند. تركيب خشت و ترنج در اين طرح، زيبايي فرش را چندين برابر كرده است. در اكثر مواقع ترنج با لچك همراه مي شود در حالي كه در اين فرش لچكي ديده نميشود. اين فرش يكي از پرفروشترين فرش هاي 1500 شانه است. اين فرش يكي از انتخاب هاي افراد سخت پسند است و به راحتي با رنگبنديهاي متفاوت براي دكوراسيون ماننده پرده و مبل هماهنگ ميشود. اصالت فرش طرح خشتي، اصالتي چندين و چند سال است كه يكي ديگر از دلايل انتخاب فرش است. با كليك بر روي عكس فرش به صفحه فرش چهلستون هدايت مي شويد و مي توانيد ساير مشخصات اين فرش زيبا اطلاع كسب نماييد.


جديدترين فرش 1500 شانه

طرح مهرگان، چالش تشخيص فرش دستباف از ماشيني


فرش 1500 شانه طرح مهرگان كرم: طرح مهرگان از زيباترين و بهترين فرش 1500 شانه كاشان در سال 1400 است، طرح اين فرش كاملا ايده گرفته از طرح دستباف نايين ميباشد و تشخيص اين فرش را از فرشهاي دستباف كاري مشكل كرده است. فرش مهرگان تركيبي از فرش طرح لچك و ترنج و طرح هاي اسليمي است. اين فرش يكي از انتخاب هاي اكثر عروس خانم ها است و اين انتخاب به دليل اصالت فرش، رنگبندي روشن و لايت، دستباف گونه بودن فرش و قابليت ست كردن با هر دكوراسيوني مي باشد. براي اطلاع از فرش مناسب جهيزيه مي توانيد به مطلب خريد فرش جهيزيه مراجعه كنيد. كنار هم قرار گرفتن رنگ هاي سرمه اي، نخودي و كرم در اين فرش جذابيت بسيار زيادي به فرش داده است. پيشنهاد ميكنم روي فرش كليك كنيد و عكس هاي ديگر فرش را مشاهده نماييد.


جديدترين فرش 1500 شانه

طرح مهرو، فرشي بر گرفته از طرح اصيل خشتي


فرش 1500 شانه طرح مهرو فيلي: فرش قيطران طرح خشتي مهرو از جديدترين و پرفروشترين فرش هاي 1500 شانه برند قيطران است. اين فرش تشكيل شده از خشت هاي مرتب كه پر از طرح هاي اسليمي و متفاوت است. رنگ فيلي به كار رفته در اين فرش جزو رنگ هاي جديد فرش ماشيني است كه به راحتي با اكثر رنگ ها ست مي شود و دست شما را براي انتخاب ديگر وسايل باز كرده است. توجه كنيد كه رنگ فيلي از رنگ هاي فرش زمينه روشن است اما زود كثيف نمي شود و اين گزينه بسيار مناسبيست براي كساني كه فرش رنگ روشن ميپسندند ولي نميخواهند دردسر شست و شوي مدام فرش را داشته باشند. با كليك بر روي فرش به صفحه فرش قيطران طرح خشتي مهرو هدايت مي شويد و مي توانيد اين فرش را در منزل خود داشته باشيد.



براي ادامه مطلب و مشاهده بهترين فرش 1500 شانه كنيد.


برچسب: خريد فرش، فرش 700 شانه، قيمت فرش، فرش ماشيني، فرش كاشان، دكوراسيون، فرش 1500 شانه، دكوراسيون، فرش عروس، جهيزيه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۰:۳۶ توسط:يوسفيان موضوع: نظرات (0)