فرش قیطران فرش قیطران .

فرش قیطران

خرید فرش 1500 شانه

با توجه به تفاوت سلیقه افراد، به قطع نمیتوان فرشی را به عنوان زیباترین و بهترین فرشهای 1500 شانه کاشان 1400 معرفی نمود. ولی با توجه به میزان فروش طرحهای متفاوت میتوان بر اساس پر فروشترین فرشهای 1500 شانه ، زیباترین یا بهترین فرش ماشینی 1500 شانه تولید شده را معرفی کرد. در ادامه زیباترین فرشهای 1500 شانه بر اساس رنگبندی متفاوت و بر مبنای میزان فروش آنها معرفی گردیده است.
خوشحال میشویم بدانیم بر اساس نظر شما کدام طرح زیباترین فرش 1500 شانه میباشد.

 

زیباترین و بهترین فرشهای 1500 شانه



فرش 1500 شانه طرح چهلستون، تلفیقی از دو طرح سنتی و ساخت طرحی نوین


فرش 1500 شانه طرح چهلستون : طرح چهلستون از بهترین فرش 1500 شانه دستباف گونه فرش ساتراپی ،با تراکم 4500 می باشد که بسیار ظریف و خوش نقش است. در این طرح خشت هایی با طرح های جذاب با اصولی خاص و رنگبندی عالی در کنار هم قرار دارند که به ترنجی بزرگ وسط وصل می شوند. ترکیب خشت و ترنج در این طرح، زیبایی فرش را چندین برابر کرده است. در اکثر مواقع ترنج با لچک همراه می شود در حالی که در این فرش لچکی دیده نمیشود. این فرش یکی از پرفروشترین فرش های 1500 شانه است. این فرش یکی از انتخاب های افراد سخت پسند است و به راحتی با رنگبندیهای متفاوت برای دکوراسیون ماننده پرده و مبل هماهنگ میشود. اصالت فرش طرح خشتی، اصالتی چندین و چند سال است که یکی دیگر از دلایل انتخاب فرش است. با کلیک بر روی عکس فرش به صفحه فرش چهلستون هدایت می شوید و می توانید سایر مشخصات این فرش زیبا اطلاع کسب نمایید.


جدیدترین فرش 1500 شانه

طرح مهرگان، چالش تشخیص فرش دستباف از ماشینی


فرش 1500 شانه طرح مهرگان کرم: طرح مهرگان از زیباترین و بهترین فرش 1500 شانه کاشان در سال 1400 است، طرح این فرش کاملا ایده گرفته از طرح دستباف نایین میباشد و تشخیص این فرش را از فرشهای دستباف کاری مشکل کرده است. فرش مهرگان ترکیبی از فرش طرح لچک و ترنج و طرح های اسلیمی است. این فرش یکی از انتخاب های اکثر عروس خانم ها است و این انتخاب به دلیل اصالت فرش، رنگبندی روشن و لایت، دستباف گونه بودن فرش و قابلیت ست کردن با هر دکوراسیونی می باشد. برای اطلاع از فرش مناسب جهیزیه می توانید به مطلب خرید فرش جهیزیه مراجعه کنید. کنار هم قرار گرفتن رنگ های سرمه ای، نخودی و کرم در این فرش جذابیت بسیار زیادی به فرش داده است. پیشنهاد میکنم روی فرش کلیک کنید و عکس های دیگر فرش را مشاهده نمایید.


جدیدترین فرش 1500 شانه

طرح مهرو، فرشی بر گرفته از طرح اصیل خشتی


فرش 1500 شانه طرح مهرو فیلی: فرش قیطران طرح خشتی مهرو از جدیدترین و پرفروشترین فرش های 1500 شانه برند قیطران است. این فرش تشکیل شده از خشت های مرتب که پر از طرح های اسلیمی و متفاوت است. رنگ فیلی به کار رفته در این فرش جزو رنگ های جدید فرش ماشینی است که به راحتی با اکثر رنگ ها ست می شود و دست شما را برای انتخاب دیگر وسایل باز کرده است. توجه کنید که رنگ فیلی از رنگ های فرش زمینه روشن است اما زود کثیف نمی شود و این گزینه بسیار مناسبیست برای کسانی که فرش رنگ روشن میپسندند ولی نمیخواهند دردسر شست و شوی مدام فرش را داشته باشند. با کلیک بر روی فرش به صفحه فرش قیطران طرح خشتی مهرو هدایت می شوید و می توانید این فرش را در منزل خود داشته باشید.



برای ادامه مطلب و مشاهده بهترین فرش 1500 شانه کنید.


برچسب: خرید فرش، فرش 700 شانه، قیمت فرش، فرش ماشینی، فرش کاشان، دکوراسیون، فرش 1500 شانه، دکوراسیون، فرش عروس، جهیزیه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۰:۳۶ توسط:یوسفیان موضوع: نظرات (0)