فرش قیطران فرش قیطران .

فرش قیطران

خرید فرش قیطران


خرید فرش قیطران

 

فرش قیطران


فرش قیطران در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی تولید فرش را شروع کرد. درآغاز کار با مساحت 55000 متر مربع تولید فرش را آغاز نمود. در سال 1392 کار را گسترش داده و خط تولید اولین فرش 1000شانه در جهان را افتتاح کرد. در سال 1394 با تولید فرش 3600 تراکمی 1200شانه و همچنین به کارگیری بیش از 500 نیرو به کار خود توسعه گسترده ای بخشید. در سال 1397 واحد ریسندگی خود را افتتاح کرده و توانست مرغوب ترین نخ را تولید کند. اکنون بیش از سی سال از سابقه فرش قیطران می گذرد.

فرش قیطران کاشان


وقتی صحبت از فرش قیطران کاشان می کنیم منظور همان فرش قیطران است که در منطقه شهر کاشان واقع شده است . کاشان و چند شهر اطراف آن مهد تولید فرش ماشینی می باشند. فروش فرش قیطران از طریق نمایندگی ها انجام می شود. در میان نمایندگی ها هایپرفرش تمامی محصولاتش با 10 درصد تخفیف به فروش می رساند. برای خرید فرش قیطران از مرجع تخصصی هایپرفرش کلیک کنید.


فرش قیطران گل برجسته

 


این فرش ها به صورت ساده و با نخ های محکم هایبالک تولید شده و پس از آن برای برجسته سازی به قسمت های ساده حرارت داده و از آنجایی که نخ هایبایک خاصیت جمع شوندگی در برابر حرارت دارد کمی پایینتر از بقیه جاهای فرش می رود و این باعث میشود گل ها و طرح های آن خود را نشان داده و فرش حالت گل برجسته شود.


قیمت فرش قیطران

 


قیمت فرش قیطران در شرکت، تفاوتی با نمایندگی های آن ندارد و شما می توانید با خیال راحت از نمایندگی های مورد اعتماد خود خرید کنید. حتی این نمایندگی ها خرید را برای شما راحت تر کرده و به صورت اقساطی و موارد دیگر همان فرش و همان کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند.


فرش قیطران مال کجاست

 


این سوال پرتکرار فقط یک جواب دارد فرش قیطران در شهر کاشان، جاده قدیم آران و بیدگل، میدان شهیدان اربابی، انتهای بلوار کارگر، میدان همت، بلوار جهاد خیابان حکمت شرقی واقع است.


فرش قیطران 700 شانه

 


700شانه گل برجسته که از نخ اکرولیک هایبالک تهیه شده و با برجسته کردن گل ها و طرح ها و بقیه قسمت ها به صورت فرو رفته جلوه خاصی به خود گرفته است.


فرش قیطران 1200 شانه

 


1200شانه در دو مدل گل برجسته و ساده می باشد. نوع گل برجسته همانند 700شانه می باشد با تراکم بیشتر و نوع ساده با بهترین نخ های موجود در بازار تهیه شده است و براقی منحصر به فردی دارد.

فرش قیطران 1500 شانه

 


1500 شانه قیطران که همانطور که گفته شد اولین تولید کننده فرش 1500شانه می باشد. برای تولید این نوع فرش که به نسبت دو مدل فرش گفته شده تراکم بیشتری دارد باید از نخ های الیاف با کیفیت اکریلیک ترک و با ظرافت بیشتر و محکم تری استفاده شود.

معایب فرش قیطران

 


با تحقیقات انجام شده و آمار به دست آمده از مشتریان فرش قیطران تا کنون هیچ نا رضایتی در بین مشتریان فرش قیطران نبوده و در بین دیگر برند ها حرف اول را فرش قیطران زده است. من به شما اطمینان خاطر می دهم که برای خرید فرش قیطران هیچگونه تردیدی نداشته باشید. فرش قیطران با طرح های مختلف و نوع نخ مرغوب خود را به مشتریان ثابت کرده است .

قیمت فرش قیطران در شهر فرش

 


فرش قیطران در شهر فرش هم موجود است ولی پیشنهاد ما خرید از نمایندگی های رسمی فرش قیطران می باشد. همانطور که شهر فرش مزایایی برای خرید شما دارد اکثر نمایندگی ها از جمله هایپر فرش علاوه بر هم قیمت بودن با خود شرکت فرش قیطران مزایای خرید متنوع دیگری هم دارند. پس بهتره از نمایندگی ها خرید کنید که مزیت قیمت و تسهیلات شامل خریدتان شود.


سایت فرش قیطران

 


سایت رسمی فرش قیطران https://www.gheytarancarpet.com می باشد که بیشتر جنبه معرفی فرش ها را داشته و بیشترین فروش را توسط نمایندگی ها دارد. در میان نمایندگی ها هایپرفرش تمامی محصولاتش با 10 درصد تخفیف به فروش می رساند. برای خرید فرش قیطران از مرجع تخصصی هایپرفرش کلیک کنید.


کارخانه فرش قیطران

 


همانطور که گفته شد فرش قیطران در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شروع به کار کرده و اکنون در شهر کاشان، جاده قدیم آران و بیدگل، میدان شهیدان اربابی، انتهای بلوار کارگر، میدان همت، بلوار جهاد خیابان حکمت شرقی قرار دارد.


نمایندگی فرش قیطران


نمایندگی های محدودی وجود دارد که هایپر فرش در اصفهان فعالیت داشته از خدمات مجموعه هایپر فرش می توان به ارسال برای سرتاسر کشور به صورت رایگان و فروش به صورت اقساطی اشاره کرد.


برچسب: [{،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۱۴ توسط:یوسفیان موضوع: نظرات (0)