فرش قیطران فرش قیطران .

فرش قیطران

خری فرش طلاکوب با قیمت پایین

 

خرید فرش طلاکوب


برای خرید فرش ماشینی طلاکوب می توانید سایز فرش خود را انتخاب نمایید و پس از به سراغ شانه و تراکم بروید. شانه و تراکم برای انتخاب فرش یک اتفاق سلیقه‌ای است. اگر می خواهید برای محیط های پر رفت و آمد فرش انتخاب کنید حتماً فرش با نخ اکریلیک و شانه و تراکم پایین انتخاب کنید. طرح های طلاکوب از برندهای مختلف در هایپر فرش موجود میباشد. ثبت سفارش کنید و تا تحویل فرش خود صبور باشید. از اینکه با ما همراه هستید بسیار خوشحالیم.

فرش طلاکوب

انواع فرش طلاکوب

 

1. فرش طلاکوب افشان

فرش های طلاکوب افشان می‌توانند محیط شما را بسیار دلباز و پرنور نشان دهند. در علم دکوراسیون هر طرح دارای مرکزیت می تواند محیط را متراکم و کوچکتر نشان دهد، اما طرح های بدون مرکزیت مانند افشارن می تواند محیط را بزرگ جلوه دهند. در نظر داشته باشید که پرفروش ترین فرش های ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ فرشهای طلاکوب افشان کاشان بوده‌اند که از انواع برندهای برتر بافت و عرضه می‌شوند. فرش های طلاکوب افشان در شانه و تراکم متفاوت و رنگبندی متنوع را از ما بخواهید. فرشهای زمینه طوسی و نقره ای با طرح های طلاکوب بسیار شایسته منازل شما خواهد بود. برای خرید فرش طلاکوب افشان در طرح های متنوع و طلا کوب کلیک کنید.
 

2. فرش طلاکوب لچک و ترنج

فرش های لچک و ترنج فرش های اصیل می باشند که برای کسانی که محیط های بزرگی دارند بسیار مناسب است. لچک و ترنج نقشه های بسیار قدیمی و اصیل است که سالهاست مورد توجه همه ی دنیا بوده است. در اکثر کاخ ها و دکوراسیون های قدیمی و سنتی فرش ایرانی لچک و ترنج زینت بسیاری از محیط ها بوده است. فرشهای لچک و ترنج در حقیقت شناسنامه هنر ایرانی میباش. طلاکوب ها در بسیاری از برندهای معروف کاشان توانسته جایگزین بسیاری از طرح‌های دستباف باشد. فرش های طلاکوب لچک و ترنج کاشان در شانه و تراکم متفاوت و طرح های متنوع را از هایپر فرش بخواهید. برای خرید فرش طلاکوب لچک و ترنج در طرح های متنوع طلاکوب کلیک کنید.

3. فرش طلاکوب خشتی

از فرش های طلاکوب خشتی غافل نشوید البته این فرش ها اگرچه طرح های سنتی دارند اما به خاطر طلاکوب بودن در بسیاری از موارد نیز می توانند در دکوراسیون های مدرن جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. فرش های طلاکوب خشتی در شانه و تراکم های مختلف در کاشان تولید و به بازار عرضه می شود.

خرید فرش طلاکوب

4. فرش طلاکوب مدرن

فرشهای مدرن اصولاً فرش هایی هستند که تعداد رنگ های آن زیاد نیست و به سمت رنگ های لایت و خنثی می روند. طراحی این گونه فرش ها از نقاشی های مدرن قرن ۲۰ به بعد الهام گرفته شده است. گاهی ترکیب چند رنگ بدون نقشه های خاص و گاهی طرح های افشان یا لچک و ترنج ها که به صورت پتینه کار شده‌اند را فرش مدرن می گویند. در سال های اخیر در فرش های مدرن بسیار از طلاکوب استفاده شده است. شاید گرمی این رنگ یکی از دلایل استفاده آن در فرش های مدرن می باشد، زیرا فرش های مدرن با زمینه های سرد و لایت با طلاکوب ها بسیار جذاب می شوند. فرش های اکریلیک مدرن کاشان بسیار مناسب برای سالن ها و مکان های پر رفت و آمد شماست. که میتوانید شانه و تراکم فرش خود را تعیین نمایید و سپس با ما برای خرید همراه شوید. برای خرید فرش مدرن با طرح های متنوع و طلاکوب کلیک کنید.

فرش طلاکوب با چه دکوراسیونی ست می شود؟

فرش های طلا کوب بسته به تعداد رنگ های به کار رفته در آن و طرح و نقش های آن دکوراسیون های فاخر و سلطنتی و فرش های مدرن با تعداد رنگ کمتر مناسب برای دکوراسیون های مدرن می باشد و دکوراسیون های مدرن از مبلمان و پارکت و کاغذ دیواری های مدرن استفاده می شود. از فرش مدرن زمینه طوسی و زمینه های سرد با طلاکوب های کمرنگ برای دکوراسیون خود غافل نشوید. فرش های طلاکوب بسته به اینکه با چه ترکیب رنگی یا نقشه‌های بافته می‌شود می‌تواند برای دکوراسیون های مختلف بسیار مناسب باشد.
 


برچسب: خرید فرش، فرش 700 شانه، قیمت فرش، فرش ماشینی، فرش کاشان، دکوراسیون، فرش 1500 شانه، دکوراسیون منزل، فرش عروس، جهیزیه، فرش محتشم، دکوراسیون، بهترین فرش، فرش طلاکوب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۸:۵۹ توسط:یوسفیان موضوع: نظرات (0)