فرش قیطران فرش قیطران .

فرش قیطران

معرفی فرش فیلی و خرید با 10% تخفیف

روانشناسی رنگ فیلی در دکوراسیون

فرش فیلی

خرید فرش فیلی

رنگ فیلی در صنعت مد بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ فیلی یک رنگ تک فام می باشد. به این معنی که در رنگ های خنثی بسته بندی می شود. رنگ فیلی جزء رنگ های بی طرف می باشد که در کنار رنگ های دیگر به خوبی قرار گرفته و نماد آرامش می باشد. رنگ فیلی و طوسی از رنگ های پرکاربرد در طراحی های مدرن می باشد، چون به راحتی ست میشود. این رنگ فاقد گرمی است اما در کنار رنگ های گرم به خوبی پاسخگوی صنعت مد بوده است.
 

فرش فیلی با مبلمان

این روزها با توجه به اینکه همه ی صنعت ها به سوی مدرن شدن رفته است اکثر خانواده ها در هنگام انتخاب مبلمان برای فرش جهیزیه یا تعویض مبلمان توجه خاصی نیز به مبلمان مدرن دارند. برای اولین قدم در انتخاب فرش سبک دکوراسیون خود را انتخاب کنید. و بعد به انتخاب فرش دست بزنید. فرش فیلی یکی از فرش هاییست که در صنعت مدرن با مبلمان مدرن این روزها خواستار زیادی دارد.

خرید فرش فیلی


فرش فیلی در اتاق پذیرایی (سالن)

تردید برای انتخاب فرش ماشینی روشن یا فرش تیره خصوصا برای سخت پسندها سلیقه مشتریان را به سمت انتخاب فرش فیلی طوسی یا نقره ای سوق داده است. در مجموعه هایپرفرش، فرش های متفاوت با شانه و تراکم متفاوت در این رنگ در اختیار مشتریان گذاشته شده است که با کیفیت نخ بسیار خوب مناسب برای استفاده در اتاق پذیرایی و سالن می باشد. فرش 1500 شانه فیلی رنگ و فرش 1200 شانه فیلی رنگ، برندهای معتبر: فرش محتشم، فرش قیطران، فرش ساتراپی، فرش پامچال، فرش الماس کویر را می توانید در هایپرفرش مشاهده کنید.

فرش طوسی در اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مکان هایی می باشد که بیشتر از همه جا نیاز به آرامش دارد. در روان شناسی رنگ فیلی به این موضوع اشاره کردیم که این رنگ باعث آرامش می شود. طرح های مدرن در حال حاضر برای اتاق خواب حس آرامش، و به دلیل سادگی و خلوتی در طرح ها امکان ست با سرویس خواب سفید، رنگ چوب و … را فراهم کرده است. طرح های طوسی پتینه برای اتاق خواب از طرح های جدید و به روز می باشد که باعث زیبایی دوچندان اتاق خواب می شود. فرش های طوسی یا فیلی اتاق خواب با قیمت مناسب تر از فرش های صددرصد اکریلیک در مجموعه هایپرفرش قابل خرید می باشد. بسیاری از افراد رنگ فیلی را برای جهیزیه انتخاب می کنند که قابل تحسین است. در مطلب راهنمای خرید فرش جهیزیه توضیحات کاملی درمورد انتخاب فرش جهیزیه داده شده که قابل تامل است.

فرش فیلی

رنگ موکت برای فرش فیلی

فرش فیلی (carpet)به دلیل خنثی بودن اصولا با اکثر رنگ ها برای موکت یا پارکت ، با رنگ های روشن و تیره ست میشود. مثلا یک موکت سبز پررنگ یا طوسی پررنگ را در نظر داشته باشید با یک فرش فیلی روشن. مسلما فرش فیلی قابلیت ست شدن با اکثر رنگ ها برای موکت را دارد. مثلاً یک موکت روشن مانند کرم یا یک موکت روشن با ته مایه رنگ صورتی را در نظر داشته باشید، این رنگ برای ست کردن جای مانور فراوانی را دارد.

 


برچسب: قیمت فرش، خرید فرش، قیمت فرش ماشینی، خرید فرش ماشینی، خرید اینترنتی، خرید اینترنتی فرش، فرش ماشینی، خرید اینترنتی، فرش جدید، خرید فرش فیلی، قیمت فرش فیلی، فرش فیلی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۳:۲۸ توسط:یوسفیان موضوع: نظرات (0)